Polski

Wiadomości

Szybka akcja młodzieży w ugaszeniu pożaru na Vangen

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Straż pożarna otrzymała zgłoszenie o pożarze na Vangen, bezpośrednio w okolicy kąpieliska.

Na miejscu było zgromadzonych wiele młodych ludzi, których szybka reakcja zapobiegła rozprzestrzenieniu się ognia.

Przyczyną pożaru był grill jednorazowy, 36-letni mężczyzna, podejrzany o podpalenie grilla, został przesłuchany na miejscu.

Młodzieży, która pomogła w ugaszeniu należą się wyrazy uznania za refleks i szybkie działanie.

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Strażacy dla pewności rownież polali miejsce pogorzeliska wodą, aby nie doszło do ponownego zapłonu.

 

Przypominam: Obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia na terenie całego Rogaland i Sunnhordland, między innymi Haugesund, Karmøy, Tysvær, Sveio, Vindafjord, Etne, Sauda, Suldal, Bokn, Utsira, Stord, Bømlo oraz Fitjar.

Proszę jednocześnie o zrozumienie powagi sytuacji, ściółka jest ekstremalnie sucha. Sam dzisiejszy przykład pokazuje jak niewiele trzeba aby doszło do pożaru.

Zdjęcia: polski.no